Kód: KAR_62_D7
Kartotéka sedmizásuvková pro formát A6 KAR 62D7
17 870 Kč bez DPH
(21 623 Kč s DPH)
Lístkovnice pro formáty A6 sedmizásuvková (v každé zásuvce jsou 2 oddělení). Výška 1250 x šířka 440 x hloubka 600 mm. Kovový korpus v barvě světle šedé RAL 7035, zásuvky v různých barvách, centrální zámek.
Kód: 132L
Lístkovnice kovová Bisley FCB24
7 093 Kč bez DPH
(8 583 Kč s DPH)
Dvouzásuvkové kovové kartotéky na formát A6, šířka 434, výška 159, hloubka 422 mm, cylindrický zámek, různé barvy.
Kód: KAR_62_C
Kartotéka jednozásuvková pro formát A6 KAR 62C
4 448 Kč bez DPH
(5 382 Kč s DPH)
Lístkovnice pro formáty A6 jednozásuvková (v zásuvce jsou 2 oddělení). Výška 240 x šířka 440 x hloubka 600 mm. Kovový korpus v barvě světle šedé RAL 7035, zásuvka v různých barvách, cylindrický zámek.
Kód: KAR_62_S6
Kartotéka kovová Kovos KAR 62S6
22 159 Kč bez DPH
(26 812 Kč s DPH)
Dvanáctizásuvková kovová kartotéka pro dokumenty formátu A6, výška 1250, šířka 438, hloubka 600 mm. Barva korpusu světle šedá RAL 7035.
Kód: KAR_62_C7
Kartotéka sedmizásuvková pro formát A6 KAR 62C7
18 347 Kč bez DPH
(22 200 Kč s DPH)
Lístkovnice pro formáty A6 sedmizásuvková (v každé zásuvce jsou 2 oddělení). Výška 1250 x šířka 440 x hloubka 600 mm. Kovový korpus v barvě světle šedé RAL 7035, zásuvky v různých barvách, centrální zámek.
Kód: KAR_62_A
Kartotéka kovová Kovos KAR 62A
3 244 Kč bez DPH
(3 925 Kč s DPH)
Dvouzásuvková kovová kartotéka pro dokumenty formátu A6, výška 167, šířka 438, hloubka 600 mm. Barva korpusu světle šedá RAL 7035.
Organizujte svou kancelář s lístkovnicemi A6
Lístkovnice A6 do kanceláře jsou nezbytným nástrojem pro organizaci a ukládání důležitých dokumentů. Bez ohledu na to, zda se jedná o malou firmu, velkou firmu, právní kancelář nebo účetní oddělení, lístkovnice poskytují efektivní a přehledný způsob jak uchovávat a vyhledávat důležité dokumenty.
Na výběr z více barev a velikostí
Lístkovnice jsou dostupné v různých velikostech, materiálech a barevných variantách, aby vyhověly všem vašim potřebám a lépe se přizpůsobily stylu kanceláře. Díky lístkovnicím lze dokumenty řadit a třídit podle různých kritérií, jako je jméno, datum, číslo smlouvy nebo jiné relevantní údaje. Tím se zajišťuje rychlé a snadné vyhledávání potřebných dokumentů, což šetří čas a zvyšuje efektivitu práce v kanceláři.
Výhodná nabídka při objednání většího množství
V případě, že poptáváte větší množství produktů, nás neváhejte kontaktovat. Naši obchodníci vám vytvoří výhodnou nabídku přesně na míru. Poptat zboží můžete jednoduše a rychle i na našem e-shopu pomocí pár kliknutí.
Profesionální a osobní přístup
Potřebujete pomoci s výběrem správných produktů? Obraťte se na naše odborníky, kteří vám poradí s výběrem těch nejlepších produktů pro vás.