Volejte ZDARMA 800 888 868, Po-Čt 8:00-17:00, 8:00-16:00

0 Kč

Celkem bez DPH:
0 Kč
Celkem k úhradě s DPH:
0 Kč

Proč nakupovat u nás

Zde naleznete informace o naší firmě a několik nejdůležitějších důvodů, proč nakupovat u nás

HISTORIE FIRMY:
Naše společnost byla založena v roce 1995 se zaměřením na prodej kovového nábytku. Od počáteční úzké spolupráce s předním evropským výrobcem, britskou firmou BISLEY, se však firma dynamicky rozvíjí a neustále rozšiřuje svoji nabídku. Díky dlouhodobé spolupráci s našimi dodavateli jsme si postupně zajistili velmi výhodné podmínky, které nám umožňují nabízet naše produkty za ty nejnižší ceny. V roce 2003 jsme založili vlastní firmu KOVOTYP s.r.o. v Bratislavě na Slovensku, v roce 2014 společnost METALSTEEL GmbH v německém Furth im Wald a v roce 2017 firmu METALTIP Kft. v maďarském Györu.

SOUČASNOST:
Dnes již na těchto trzích zastupujeme více než 100 firem a můžeme tak nabízet rozsáhlý sortiment v různých variantách a cenových kategoriích. Zastupujeme přední evropské výrobce - britskou firmu BISLEY, německé společnosti C+P, Bedrunka+Hirth, Hüdig+Rocholz, polského výrobce Malow, samozřejmě také významné české firmy, jako jsou např. POLAK, KOVOS a KOVONA a řadu dalších.

NÁŠ CÍL:
Naším cílem je osobní přístup ke každému zákazníkovi. Prostřednictvím pečlivě vybraných výrobců a týmu proškolených obchodníků - specialistů se snažíme nabídnout vždy to nejlepší řešení na míru každému klientovi. Vybereme takový standardní nebo případně atypický produkt, který v provozu nebo v kanceláři splňuje tato kritéria:

  • vhodným vnitřním uspořádáním a vybavením šetří místo a stává se přehledným
  • šetří čas zbytečným hledáním a odbíháním a zkracuje výrobní procesy
  • šetří zdraví pracovníků vhodně zvolenou ergonomií
  • důraz také klademe na výběr nabídky produktů a dodavatelů podle zásad trvalé udržitelnosti

S každým naším klientem se snažíme vybudovat takový vztah, aby se k nám rád vracel. Věříme, že nejlepším důkazem, že jdeme správnou cestou, jsou naši spokojení zákazníci.

NAŠI OBCHODNÍCI:
Nejsme jen klasický e-shop, katalogová firma nebo zásilkový obchod, ale disponujeme týmem profesionálních obchodníků, kteří za vámi rádi přijedou. Přímo na místě pak mohou nejlépe poradit a nabídnout řešení na míru tak, aby bylo co nejefektivnější. Pro vaši lepší představu vám vytvoříme počítačovou vizualizaci a zajistíme atypickou výrobu v případě, že žádný ze standardních produktů nevyhovuje vašim požadavkům. Ve spolupráci s naším logistickým oddělením pak zvolíme nejvýhodnější formu dopravy, umístění a montáže zboží.

VZORKOVNA:
Protože sídlíme v našem vlastním objektu v pražském Slivenci, máme k dispozici rozsáhlou vzorkovnu. Máte tak možnost si zboží takzvaně osahat předtím, než se rozhodnete ke koupi. Při výběru vám poradí některý z našich zkušených obchodníků, při kávě pak můžete vaše požadavky blíže specifikovat a společně dospět k nejvýhodnějšímu a nejlepšímu řešení. Adresa a kontakty.

ZÁRUKA:
Zboží je chráněno tříletou, pětiletou, sedmiletou nebo desetiletou zárukou (podle jednotlivých druhů).

SPLÁTKOVÝ PRODEJ (platí pouze pro lékaře):
Pro lékaře poskytujeme prodej i na splátky bez navýšení podle vašich potřeb. Koupíte-li si například šest kartoték, přivezeme Vám je všechny najednou a splácet můžete třeba cenu jedné kartotéky měsíčně. Platba je tak rozložena na půl roku a vy nezaplatíte ani korunu navíc!

DOPRAVA A SLUŽBY:
Zboží rozvážíme vlastními vozy s vlastními, odborně vyškolenými zaměstnanci. Dopravné neúčtujeme od hodnoty objednávky nad 3.000 Kč bez DPH (3.630 včetně DPH). Zboží pak v případě vašeho zájmu na místě rozbalíme a zkontrolujeme, obalový materiál odvezeme - to vše jen za mírný poplatek. Účtujeme pouze vynášku a montáž podle náročnosti. Částečně také využíváme přepravní společnost PPL pro drobné zásilky, zboží větších rozměrů posíláme spediční firmou Toptrans. Více o dopravě zde.

REKLAMACE:
Jakékoliv reklamace uplatňujte u nás jako u vašeho prodejce, nejlépe písemně na e-mail reklamace@kovovynabytek.cz. V našem případě vždy víte, kam se s případným problémem obracíte. Stálá kontaktní adresa, stálí obchodní partneři. Odkaz na reklamační řád.

DŮLEŽITÉ: Pokud po dodání objednaného zboží zjistíte jiné než zjevné poškození (pod neporušeným obalem), které je pravděpodobně způsobené přepravou, je bezpodmínečně nutné reklamovat toto poškození nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy vám byla zásilka doručena. Současně vás žádáme o uchování obalu, ve kterém byla zásilka doručena a zaslání písemné informace o rozsahu poškození a fotodokumentaci na e-mail reklamace@kovovynabytek.cz. Reklamace mechanického poškození tohoto druhu uplatněná po tomto termínu bude zamítnuta.

SERVIS:
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Vzhledem k tomu, že spolupracujeme výhradně s renomovanými evropskými výrobci s dlouholetou tradicí (např. firma BISLEY byla založena již roku 1931), je servis zajištěn na dlouhou dobu dopředu.

JAK OBJEDNÁVAT:
Kromě klasické objednávky přes e-shop akceptujeme i všechny další možné formy objednávek. Poštou, e-mailem (obchod@kovovynabytek.cz), faxem i telefonicky. Objednávka na našem e-shopu je velmi jednoduchá, stačí postupovat podle instrukcí na obrazovce. Faxové číslo je 224 941 053, telefonicky se s námi můžete spojit na kterémkoliv z uvedených čísel: 224 942 663, 733 710 443 nebo zdarma 800 888 868. Pokud se nedovoláte nebo nebudeme schopni z jakýchkoliv důvodů objednávku přijmout, zavoláme vám zpět, hned jak to bude možné.

Kovový nábytek Enprag

PLATBA:

Platbu za zboží je možné provést převodem na účet se splatností 14 dnů (je možné dohodnout i jinak), na dobírku, platební kartou online, hotově nebo platební kartou při převzetí zboží na prodejně, hotově nebo platební kartou při převzetí zboží od našich řidičů nebo od smluvního dopravce. Pamatujte prosím, že až do úplného zaplacení zůstává zboží stále naším majetkem.

UPOZORNĚNÍ: U objednávek přes e-shop nebude možné zvolit platbu na fakturu v případě neregistrovaného zákazníka. Pokud zamýšlíte v našem obchodě nakupovat častěji a máte vlastní IČ, je pro vás tedy výhodnější provést registraci. Při druhé a každé další objednávce si pak jako způsob platby už automaticky můžete zvolit platbu na fakturu bankovním převodem až po dodání zboží. V případě, že vaše firemní politika nedovoluje jinou platbu než na fakturu, je možné vás po registraci a následné dohodě s naším obchodním oddělením zařadit mezi VIP zákazníky a umožnit tak platbu na fakturu již při první objednávce. U fyzických osob bez IČ je platba na fakturu možná pouze u stálých a spolehlivých zákazníků po registraci a vzájemné dohodě.

OBCHODNÍ SPOLUPRÁCE:
Firmám, které nakupují zboží v rámci zařizování interierů pro dalšího zákazníka poskytujeme výrazné velkoobchodní slevy.

KONEČNÝ PŘÍJEMCE:
Ostatním zákazníkům nabízíme různé formy slev a dárků při větších nebo pravidelných odběrech zboží.

DODACÍ LHŮTA:
Nejprodávanější zboží (kartotéky A4 pětizásuvkové, čtyřzásuvkové, třízásuvkové a dvouzásuvkové, lístkovnice A5, spisové a registrační skříně, šatní skříně, domácí kartotéky, trezory ..) je stále na skladě v dostatečném množství, u zboží na objednávku je třeba podle jednotlivých druhů počítat s dodací lhůtou 2 - 5 týdnů.

SKLAD:
Objednané zboží je možné si i osobně vyzvednout přímo na adrese firmy, kde je zároveň i náš sklad (mapa zde). Termín prosíme avizovat předem abychom pro vás mohli zboží připravit.

ATYPICKÁ VÝROBA:
Pokud na našem webu nenaleznete výrobek, který by odpovídal vašim představám, jsme ve spolupráci s vybranými výrobci schopni zajistit i atypickou výrobu.

 

 


Enprag s.r.o., K Holyni 42, 154 00 Praha 5, tel.: 224 942 663, fax: 224 941 053, mobil: 733 710 443, zelená linka: 800 888 868, e-mail: info@kovovynabytek.cz